27 Nisan 2012 Cuma

REHBER ÖĞRETMEN OLMAK

anlatılmaz yaşanır. bu meslek benim ömrümü yedi. şimdi 8. sınıftan çıktım. ilgisiz hepsi değil tabi. ergenlik anladık zaten hep savunurum toplantılarda, ama saygı denen bir şey var. ben de dile getirdim öğrencilere. ayrıca rehberlik servisine olan bazı kişilerin ön yargısından bahsettim ve bunun beni çok üzdüğünü ifade ettim. rehber öğretmenlik bana sürekli Başarısızlık ve değersizlik duygularını vurguluyor. ama neyse ki bu duyguları yaşayan tek ben değilim. bu mesleğin sorunu. sistem sorunu. elbette benimde eksiklerim hatalarım var. hep eleştiririm kendimi ama eleştirilecek asıl şey sistem ve insanların ön yargıları. biz rehber öğretmenleri tükenmişlik noktasına getiren..
somut şeyler yapmak başarılı olmak istiyorum.
atılganlık eğitimi yapmıştım. o grupta da istediğim sonucu alamadım, çocuklar bana boş boş baktılar. iyi bir etkileşim sağlanamadı. mutlaka bir faydası olmuştur birkaçına. farklı bir ortamda farklı bir çalışma. sanırım ben de mükemmeliyetçiyim. hep en iyisi olsun herkes memnun olsun vs. vs.
biliyorum doğru değil....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder