25 Nisan 2012 Çarşamba

AŞK TESADÜFLERİ SEVER

filmi vizyona girer girmez izledim. çok beğendim. filmden çok etkilenndim. yeni duymuştum. birkaç kanalda bu filmden bahseddiliyordu.
aaah dedim. klasik, kllişe bir '' AŞK FİLMİ'' Tamam. mehmet Gunsur var ama yine de gidilmez .
bu kadar mı olur, bunu der demez filmin ikinci gününde izledim.
ama tabi tamamen ''TESADÜFEN !''
yanlış bilet sonucu girdik, izledik, beğendik, etkilendik ve etkisinde kaldık. tesadüfen seyrettik!


nasıl mı?
ikizlerden dolayı nefes bile alamıyoruz. kendimizi unuttuk. eşimle başbaşa birşeyler yapamıyoruz artık. güzel paylaşımları bırakın genelde gergin, sinirli ya da yorgun olduğumuzdan konuşmalarımız bile bir anda kavgayla sonuçlanabiliyor.
burda yine parantez açmak istiyorum: eşime haksızlık etmiyeyim. o mülayim, sakin, hayatı kendine ve bize zorlaştırmayan biridir. her zaman ve her konuda. hatta onun bu sakin yaklaşımı beni kızdırır bazen. ben de gergin bir kişilik olarak herşeyi gözümde büyütür, o şey olmazsa ve o anda olmazsa dünyanın sonu gelecekmiş gibi zannederim ve strese girerim. tabi bu eşime yansır, yansıtırım. ki bebeklerimiz olduktan sonra gerçekten hayat bizim için epey zorlaştı. sorumluluklarım birden çoğaldı. bebeklere üç kişi (ki bu annemdir, allah razı olsun ondan)zor yetişiyoruz. birden bir elektiriklenme ve BOOMM!!!
ikinci parantez: kötü bir huyum daha vardır . birşey anlatırken ya da konuşurken biraz duygularımı abartabiliyorum tabi istemsiz. hayatımız o kadar karamsar ve kötü değil. ben duyguları yoğun yaşarım anlatırkan de biraz buna yansıyor.


evet bir kaçamak yapalım dedik. sömestr tatilinde tabi annem de tatile çıktı:)) bir akşam bebeişleri anneme bıraktık. biraz gülelim eğlenelim dedik. yine çok çekmese de beni ''Eyvah Eyvah'' a gidelim dedik. tail ya! sıra çok . neyse sıra bize geldi .bileti satan görevli yoğun bizimle ilgileniyor, telefonlara bakıyor. aldık bileti . birşeyler atıştırdıktan sonra yaşasın vakit geldi yerimizi aldık. ve perde!  reklamlar tabi. sonra 1Eylül 1977 yazıyor ve görüntüler akmaya başladı HAYIRR, OLAMAZZ!!! bu hiç de film fragmanına benzemiyor. bu resmen ''AŞK TESADÜFLERİ SEVER'' eşim , yok ya bu reklam bizim bilet diğer filme diyor gayet emin şekilde. sonra bilete

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder