30 Nisan 2012 Pazartesi

GENÇ BEYİN2011-09-SY.48


BAŞARI VE MUTLULUKTA KISA YOLLAR

  • zor beğenen, fazla talepkar ve tuhaf sorular soran biriyseniz; yalnız kalacaksınız demektir
  • stratejik odaklarınızı kaybetmişseniz; yeni fırsatlara uyum sağlayamayacaksınız demektir.
  • neden korktuğunuzu bilmiyorsanız; sizde ileri seviyede stres bozukluğu var demektir.
  • tartışma ve gerginlik çıkarma özelliğiniz varsa ve bunu kontrol edemiyorsanız; başarısız ve mutsuz olacaksınız demektir.
  • boşa kürek çektiğinizi düşünüyorsanız; gerçekten ihtiyaç duyulan ürün ve hizmetler sunmuyorsunuz demektir.
  • eğitimleri gereksiz ve zaman kaybı olarak görüyorsanız; her eğitim için 20 yıl yaşayarak öğrenmeniz gerekecek demektir.
  • çok fazla gelecekte yaşıyorsanız; endişe , gerilim, şüphe ve korku cesaretinizi kıracağı için adım atamayacaksınız demektir.
  • gerçekten canınız yanmamış ve acı çekmemişseniz; asıl varoluş sürecinizi başlatmamışsınız demektir.
  • egonun ve zihnin esaretinden kurtulamadıysanız; her şey sizi tehdit ediyor demektir.
  • gerçekleri idark etmeden yaşıyorsanız; hayatınız bıkkınlık derecesinde tekdüze geçiyor  demektir.
  • zorluklarla başaçıkmayı öğrenmediyseniz; bilinçsizsiniz demektir
  • bilinçsizliği yenmezseniz: derin bilinçsizlik yaşyacak ve artık dünyada insan olarak değil , varlık olarak bulunmaya başlayacaksınız demektir.... A. Akgündüz.
              


                      Tekrar yaşamımı gözden geçirmeliyim. İnsan ne kadar da olgunum, aştım, tamam oldu dese de aslında öyle olmadığını anlıyor. Tamam ''oldum'' dememeli.
                       Mesleğimin amacı ''insanın kendini gerçekleştirmesine '' yardımcı olmak. Ve bu kavramın hayat boyu devam eden bir süreç olduğu vurgulanır. Yukarıdaki maddeler bana bunu hatırlattı. Ama ben sürecin epeyce gerisinde olduğumu hissettim şu anda. 
                       Çoooook çalışmam lazım çok!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder