25 Haziran 2010 Cuma

gebelikte 27.hafta

evettt 27. haftadayım. aslında şu son iki ay çabuk geçti. evde olmama rağmen. bu dönem çalışamadım. 40 günlük raporum ve iki ay heyet raporunu çatır çatır yedim.
nasıl zorlandığımı anlatamam. daha önce çevremde hiç bu kadar zor bir gebelik geç,ren birini görmedim. ilk kendimde test ettim! süründüm dersem yeridir..
ama şaka maka 7. ayım dolmak üzere.
teoman 'ın şarkısında dediği gibi vakit bir türlü geçmezken yıllar hayatlar nasıl geçiyor..
bebeklerim çok haeketli. sürekli tekmeliyolar, bir yerlerini iyice dayıyorlar karnıma. bunu hissetmek çok güzel:) tabi öte yandan eğilmek hareket etmek, uyumak, ne yana yatacağını bilememek de işin zor kısmı.ikiz oldukları için 36. haftada gebelik sonlanacak. önce çok üzülmüştüm bunu duyunca . bebeklerim küçük doğacak, erken doğacakları için ya sorun çıkarsa diye. ama ne yalan söyliyeyim karnım büyüdükçe, zorlandıkça evet evet bu kadar gebelik süresi yeter diyorum. Allahım ben kötü bir anne miyim:(
umarım herşey yolunda gider.
internetten devamlı araştııryorum. bu ay bebek gözünü açıp kapıyormuş , gülme ağlama refleksleri oluyormuş. 26. haftadan itibaren de müzik dinletmeye başlayabilirsin demişti doktorum. ayrıca bebeğimizle konuşmalıyız. düşününce ne kadar mucizevi şeyler. Allahım hikmetinden sual olmaz!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder