25 Haziran 2010 Cuma

bunaldııııımm


benim mutlu,huzurlu, sakin olmam lazım. karnımda iki bebek taşıyorum . ben bir isterken Allah bana iki bebek verdi ve ben ikidebir bunalım giriyorum. Offf... Stresim bebişlerime de yansıyacak.

herşeye ağlıyorum bugün. altı aydır evdeyim tabi aslında çok doğal. bütün gün evde yamulmuş vaziyette oturup, ne kadar saçma dizi ve kadın programları varsa seyrediyoru. e ben bunalmıyayım da kim bunalsın?

resmen yarım bir insanım, sürekl, yorgunum, bir gün dışarı çıkıp dolaşsam iki gün kendime gelemiyorum. kitap okuyamıyorum, evimi temizleyemiyorum, yemek yhapamıyorum. ev darmadağın. ruhum daralıyorrrrr.

işin kötüsü herkes bunlar rahat günlerin, doğduktan sonra asıl yorgunluk diyorlar. oysa ben canımdan bezmiş durumdayım. şu süreç bitsin de yorulmaya razıyım. bence birşey yapamamak çok şey yapmak zorunda olmaktan çok daha kötü..

sanırım bebeklerimi sağıkla kucağıma alınca herşeyi unutacağım.

iki ay çabuk geçsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder