19 Şubat 2011 Cumartesi

uyku sen nasıl bişeysin

yine uykum kaçtı. allahım çıldıracağım. ikizler uyanabilir, ya da uyayacakları tutar sabha kadar ben de uyuyamadığıma yanarım. oooff of. 6 aydır uykuya hasretim ilk zamanlar neydi öyle saat başı kalkıyordum bir yiğir bir yağız. bazen ikisi birden. aynı anda onlara mama yedir uyutmaya çalış... şimdi uyku süreleri uzadıysa da hala tam bir uyku düzenleri yok . ve işin kötü tarafı son zamanlarda uyuyamıyorum heyhat! sebebi belli ve yapacak birşey yok!

bu iç seslerim hiç bitmeyecek hiç azalmayacak mı? eskileri unutamamak, takılı kalmak, bir kin yumağında kaybolmak. artık beynim almıyor , uyuşuyor. olanları yeniden yeniden yaşamak... bunların üzerinden yeni diyaloglar yazmak ve sonunda yine sinir harbi... yazık bana.

bir psikiyatriste mi gitsem.

politik olmayı ne zaman öğrenicem. öğrenmek istemiyorum aslında. çünkü ben olmam o zaman. ama ben de işte böyle takıntılı, eyvallah demeyen bir ben!!!! allahım herkes derin düşlere dalarken benim halime bak.

elif şafak ın sözünü yazdığı ve teomanın seslendirdiği şarkı beni anlatıyor adeta:
... geceleri tanrıya sığınan kız çocuğu
    isyankar gündüzleri...

1 yorum:

  1. Uykusuzluk kadar zoru maalesef yok 2,5 yaşındalar hala düzenli bir uykuları yok maalesef.İlk altı ay koliklerdi altı ay günde iki saat uyursam şanslı saydım kendimi.Ama bir şekilde dayanıyor insan.
    Allah dağına göre kar verirmiş derler.
    Hiç kolay olmuyor olamıyor ben sınırlarda dolanıyordum hiç yardımcım olmadı annem 40 gün ancak kalabildi hep yalnızdım hala yalnız bakıyorum.Rabbim bir şekilde sabrını veriyor.
    Anlattıklarından anladığım kadarı ile aile dışından(eşin haricinde) birilerinden yana çok dertlisin.
    Elimden ne gelir bilmem ama dertleşmek konuşmak istersen elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.Mail adresim blogumda var istediğin zaman ulaşabilirsin hiç çekinmeden.
    Sevgiyle sağlıcakla kal canım.

    YanıtlaSil